'Het kaf v.s. het koren; online scale-ups met succes' door Laurens van Nues (Magnet.Me) en Jerome Kuijken (de Speld).

Deelname

Aanmelden voor dit evenement is niet meer mogelijk

Over dit evenement

Categorie
Educatief
Organisator
Bestuur 2019
Datum en tijd
19 jun. 2019 18:00 - 23:00
Locatie
Koninklijke Industrieele Groote Club, Dam 27 te Amsterdam

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

'Het kaf v.s. het koren; online scale-ups met succes' door Laurens van Nues (Magnet.Me) en Jerome Kuijken (de Speld).

Bij de JCC houden we van ondernemers. 'Commercieel' is natuurlijk niet voor niks onze 'middle name'. Vanuit eigen kracht durven ondernemen om zo van een goed idee een business model te ontwikkelen dat werkt. Een business model met groeipotentieel en lef. Met je hoofd boven het maaiveld uit durven steken om zo samen tot het beste resultaat te komen. Een transitie waar menig ondernemer niet in slaagt, zeker niet in een ogenschijnlijk verzadigde markt. We vinden het als bestuur dan ook ontzettend gaaf dat wij op 19 juni deze killer line-up aan jullie mogen presenteren voor een interactieve inspiratiesessie. Laurens van Nues (Founder - Magnet.me) en Jerome Kuijken (Managing Partner - De Speld en Partners) nemen jullie graag mee in hun ondernemersdrift. 

 

Magnet.me - Laurens van Nues

Wat zes jaar geleden begon als een studentenbedrijf dat vanuit eigen behoefte is gaan bouwen aan een bemiddelingstool tussen starters en bedrijfsleven is inmiddels uitgegroeid tot een marktverstorende scale-up. De jongens van het Rotterdamse Magnet.me doen het goed! Inmiddels zijn er zo'n 200k young professionals op het platform actief die gelinkt kunnen worden aan 2.5k bedrijven. Hoe je als Nederlandse scale-up op kunt boxen tegen de grote jongens uit Silicon Valley? Laurens neemt je mee door hun journey.

 

De Speld & Partners - Jerome Kuijken

Het vermarkten van satire zonder daarbij je eigenheid en kritische blik te verliezen; daar is De Speld & Partners goed in. Vanuit hun Amsterdamse kantoor bedienen Jerome en zijn team hun klanten op het gebied van 'branded video', 'branded articles' en 'brand activation'. Jerome neemt je op 19 juni mee door de gemaakte transitie van satire naar keiharde marketing en vertelt waarom zij niet zomaar een reclamebureau zijn. 

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien

Onze sponsoren